יותר מ -70% ממשתמשי אינסטגרם נוקטים פעולה מיידית לאחר שעברו מודעה בעדכוני החדשות שלהם. עם למעלה מ -800 מיליון משתמשים חודשיים, Instagram מציעה קהל יעד עצום לעסקים. הפלטפורמה הממוקדת בתמונות היא אחת הפלטפורמות הניידות הנפוצות ביותר בכל רחבי העולם. ומכיוון שזה חלק מפייסבוק, המודעות כאן מקבלות גישה לתכונות המיקוד החזקות ביותר באינטרנט.
פיתוח וייעול מודעות
לאחר יצירת פרופיל עסקי, המוקד המרכזי נעוץ בפיתוח מודעות אינסטגרם. המומחים שלנו יוצרים גרסאות מרובות של פרסומות עבור המותג ומייעלים אותן באמצעות האשטגים. שיטה זו ממקסמת את המעורבות בקרב פוסטים באינסטגרם.
ניטור וניתוח
הצוות מנתח את הפרסומות על בסיס שבועי וחודשי, עוקב אחר התקדמות המודעות וסוגר את המודעות שאינן עובדות כלל. אנו מעריכים באופן עקבי את נתוני ההצלחה של הקמפיין לצורך ביצוע שינויים לשיפור היעילות. הצוות גם מוודא שהמודעות שלך פועלות ללא תקלות ותואמות את התקציב שלך.
דיווח
קבל מדי חודש דוח פרסום מפורט באינסטגרם כדי להדגיש את הביצועים הכוללים. הוא יציג את מספר האנשים שהגיעו אליהם, הקליקים שהתקבלו, וכן את ההמרות שהושגו במהלך הקמפיין. אם תבחר לעשות זאת, תוכל להיפגש עם הסוכנות שלנו באופן עקבי כדי לדון בהתקדמות מסע הפרסום שלך.